חודש כסלו - הקשת- מזלו של חודש כסליו / הרב : בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה .

כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . סיפור ש×'ועי - תלמו×
סיפור ש×'ועי - תלמו×" תור×" או×"לי from ttchabadkg.org.il
ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר.

לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה:

כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת .

טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. א×'ר×
א×'ר×"ם מכניס אורחים - אתר ל×'× ×" from www.levana.org.il
מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת .

ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה .

בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה:

מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . תפזורת לחנוכ×
תפזורת לחנוכ×" from 3.bp.blogspot.com
בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on:

תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה:

חודש כסלו - ×"קשת- מזלו של חו×"ש כסליו / ×"ר×' : בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות .